Ako začať svoju vlastnú zábavu Entertainment Z listových ulíc Almaty: Sme v Kazachstane?

Z listových ulíc Almaty: Sme v Kazachstane?

Po rýchlom nahliadnutí do nového hlavného mesta Kazachstanu v Astane sme sa ukázali v nádhernom bývalom financovaní Almaty. Rozhodli sme sa ísť vlakom z Astany do Almaty. Po čírej kráse trans-mongolských a trans-sibírskych vlakov sa tento vlak porovnával. Keď sme sa ukázali na vlakovej stanici o 4:30 ráno, mali sme ťažké komunikovať s taxíkovými vodičmi, kam sme chceli ísť, rovnako ako presne to, koľko sme chceli zaplatiť. Našťastie nám náš kolega z vlaku, Ary, nám ponúkol výlet so svojím dobrým priateľom priamo do nášho hostela. Pri príchode sme boli vyčerpaní, takže sme sa pred tým, ako sme sa vydali do mesta, rýchlo zdriemnulo.

Náš dobrý priateľ Ary z vlaku
Úplne prvou vecou, ​​ktorú sme sa rozhodli urobiť, bolo vydať sa na pešiu prehliadku mesta Lonely Planet, pretože nič iné ako orientovať sa s hlavnými ulicami a miestami. Kvôli kombinácii zle označených ulíc, ako aj našej základnej schopnosti skontrolovať Cyrillic (ruská abeceda), sme zmeškali väčšinu „turné“ a v podstate len bezcieľne chodili po meste.

Prechádzka okolo bezcieľne nie je chudobná na krásnych uliciach Almaty
Pri príchode do Kazachstanu sme si vo svojom filme z roku 2006 predstavili krajinu púšte, ako aj život v dedine, ako to zobrazuje Pseudo-Kazakh, Borat. Kazachstan má obrovské planiny prázdnoty, prerušené iba malými dedinami, ale Almaty je skutočná medzinárodná metropola 21. storočia. Vďaka svojim širokým listovým uličkám, veľkým zatieneným parkom, otvoreným leteckým kaviarňami, barmi Sheesha, nočnými klubmi, reštauráciami na svetovej úrovni, kúpeľom a týčiacimi sa pamiatkami, je to niekde, kde by sme mohli žiť.

Otvorené vzduchové kaviarne s chladným pivom, čo viac by ste chceli? (Dariece je naštvaná, že jej pivo je menšie, rovnako ako jej poskytnutá slama)
Aj keď nás pešia prehliadka spočiatku trochu zmätila, samotné mesto je veľmi jednoduché navigáciu. Pomaly sa sťahuje nahor na juh smerom k sedadlu skvelo tvrdého pohoria Tien Shan, ktoré je možné vidieť, ako sa týči mesto takmer kdekoľvek. To znamená, že ak kráčate do kopca v Almaty, chápete, že idete na juh.

Využili sme to na orientáciu seba, keď sme chodili okolo, ako aj navštívili sme mnohých stránok Almaty. Prešli sme do parku Panfilov, ktorý sme nazvali „Panty-Fluff Park“ v prospech pamäti (dúfajme, že vojnoví veterinári, po ktorých bol park pomenovaný, sú s tým v poriadku). V party Fluff stojí ohromujúca katedrála Zenkov. Išli sme do katedrály práve včas, aby sme spievali zbory a venovanú modlitbu.

Zenkovská katedrála v parku Panfilov
Rovnako sme skontrolovali centrálnu mešitu, ako aj regionálny trh, ktorý sa chápe ako „ekologický bazár“. Nebol to žiadny Istanbul Grand Bazar, na predaj však bolo k dispozícii veľa skvelých vecí. Sekcia koní a jahňacie mäso bola morbidná aj zaujímavá. Čerstvé ovocné stojany mali predajcov tak farebných ako ich ponuky, zatiaľ čo čisté, surové odbery medu si vyžadovali, aby sme si kúpili nádobu bielej, krémovej a úžasnej zmesi. Rovnako sme si kúpili Dariece nejaké nové nohavice na trhu a tiež sme si užili vyjednávanie s miestnymi obyvateľmi ako staré časy … Stále to máme!

Predajca ovocia v ekologickom bazári
Zatiaľ čo v Almaty sme tiež navštívili kúpele Arasan, uviedli, že sú najlepšími lekárskymi kúpeľmi v celej strednej Ázii. Boli skutočne v poriadku! Spriceling Čisté priestory s ruskými banyasmi, tureckými hammami, ako aj povrchové sauny sa vyvinuli do jednej budovy … to bol relaxačný zážitok. V kúpeli, keď som Buck-Nad, ako aj trápne chodil, som spokojný s Rassulom, ruským hovoriacim Kazachom, ktorý už mnoho rokov býval v Almaty. Rassul ponúkol, že ma vezme na čaj, ako aj od tej doby, bol mojím novým Kazašským priateľom.

(Prepáčte, žiadne fotografie z nás nahí v kúpeľoch)

Dodržiavanie dňa sme uspokojili Rassula, ako aj jeho manželku Zhanna, ako aj nás vzali do vynikajúcej reštaurácie Uzbek, ktorá bola metódou z nášho obvyklého každodenného rozpočtu. Zaoberali sa nás na chutný obed aj potom, pozvaní, aby nás vzali toľko ako OZERO Bolshoe Almatinskoe (Big Almaty Lake), ktorý dodržiava deň. Milostivo sme akceptovali a chodili sme nadšený, že sme urobili takých druhov Kazachhov.

Obed s našimi novými Kazakhovými priateľmi, Rassul & Zhanna
Nasledujúci deň o 11:00 nás Rassul aj Zhanna vybral v ich peknom SUV Volkswagen, ako aj v rámci obrovského jazera Almaty. Celý deň sme strávili fotografovaním a chatovaním s našimi novými dobrými priateľmi o čomkoľvek od nákladov na palivo po Borat. Pýtali sme sa, čo veria z Borata, a keď uviedli, že kazašská vláda urobila vyhlásenie verejnosti a trvá na tom, že sa nebudú urážaťE Movie. Malo to byť vtip, ako aj Rassul, ako aj Zhanna súhlasila, hoci film ešte nevidel. Možno, ak sa vrátime do Almaty, poskytneme im osobný premietanie v našom MacBook.

Nás s Rassulom a Zhannou pri obrovskom jazere Almaty
Po niekoľkých dňoch dole kvôli poveternostným podmienkam na začiatku našej cesty sme boli nesmierne šťastní, že slnko svietilo všetkých 6 dní, ktoré sme strávili v Almaty. Strávili sme každú minútu, ktorú by sme mohli vonku, vrátane jedného z našich preferovaných dní v meste, keď sme navštívili Chimbulak a Medeu. Jedná sa o horské ihriská Almaty, ako aj lyžiarske stredisko, vzdialené len 30 minút. Vzali sme si verejný autobus rovnako ako výťahy, kde sme sa vydali na výlet rovnako ako Medeu a užívali sme si veľkolepú horskú scenériu z okna našej gondoly celú metódu k vrcholom Chimbulaku.

Výhľady z našej Gondaly
Na vrchole gondoly bola základňa lyžiarskeho strediska Chimbulak, celkom s reštauráciami, ako aj barmi s terami, ktoré sa pozreli na prudko stúpajúce snehové vrcholy. Nemali sme však náladu na reštauráciu, boli sme tu práve tu na turistiku. Po našom legendárnom 8 -dňovom mongolskom trekkingovom dobrodružstve, ako aj s trikmi v Nepále, sme chytili trekkingovú chybu! Vychádzali sme asi hodinu po horu a objavili sme krásnu oblasť na piknik. S hlukom rieky, ktorá sa hučie pod nami, sme rozrezali klobásu, syr a sušienky a tešili sme sa na perfektný obed na perfektnom mieste. To je to, o čom je to všetko!

Náš krásny piknikový priestor s riekou dole
Po 7 dňoch v Almaty sme si mysleli, že je čas ísť ďalej. Nie, pretože sme mali vlak na chytenie, alebo keďže sme nemali viac času na našich vízach, nie, tentokrát sme boli pripravení. Almaty liečila akékoľvek príznaky cestovania, ktoré sme mali, rovnako ako by sme sa chceli jedného dňa vrátiť. Bolo to ideálne miesto na odpočinok a usadenie sa po tom, čo sa tak často pohybovalo na začiatku našej cesty. Teraz ideme do novej krajiny v Kirgizsku, ktorá sa bežne uvádza ako najlepšia „stan“ pre batohov.

Zobrali sme autobus z Almaty do Bishkeku 4. septembra.

Ak máte akékoľvek obavy týkajúce sa „Stans“, Almaty alebo Trans-Sibírske vlaky, zanechajte komentár nižšie!

Páči sa mi tento príspevok? Pripnúť!

Zrieknutie sa zodpovednosti: Kozy na ceste sú partnerom Amazonu, ako aj pridruženou spoločnosťou pre niektorých ďalších maloobchodníkov. To znamená, že robíme provízie, ak kliknete na odkazy na našom blogu, ako aj nákup od týchto maloobchodníkov.