Ako začať svoju vlastnú zábavu Uncategorized Naše 6 -dňové turné: Skvelé časy v púšti Gobi, časť č. 1

Naše 6 -dňové turné: Skvelé časy v púšti Gobi, časť č. 1

Po nákladoch denne v Ulan Bator, vo financovaní Mongolska, sme boli pripravení vyraziť do vynikajúceho vonku a zažiť to všetko Táto pozoruhodná krajina ponúka. Uspokojili sme sa so 4 ďalšími rovnako zmýšľajúcimi batohmi o rovnakom veku ako my, a začali sme plánovať našu cestu s nimi do púšte Gobi!

Ako chápete (alebo nemusíte vedieť), sme púštny feťáci. Nemôžeme ich postačovať. Strávili sme dlhý čas v západných púštiach Egypta, ako aj v Indii sme robili ťavu, ale ešte sme museli zažiť tak rozmanitú púšť ako Gobi. Šesť z nás (Ben, James, Anna, Merlin, ako aj my) zabalilo naše tašky, ako aj telá do minivanu a vyrazili do vynikajúcich expanzií púšte s naším sprievodcom aj s vodičom.

Načítava sa dodávka … gobi púšť, práve tu prídeme!
Deň 1:

Vyrobili sme našu metódu s nejakou strašnou webovou prevádzkou v meste financovania, ako aj do otvorenej step. Trvalo len asi 15 minút, kým som bol mimo mesta, kým sa videl valcujúci ekologický svah. Všetci sme narazili a odrazili sme sa k melódii mongolskej hudby, celkom s „susedskými“ koňmi ako texty!

Scenéria v prvý deň našej cesty
Zastavili sme sa v sume (veľmi malé mesto) a mali sme našu prvú chuť do prírody. Od tohto momentu by sa všetko, čo sme jedli, by sa vyrobilo z kozy alebo oviec. Rovnako sme dostali prvý pohľad na typ toalety, ktorú by sme využili počas nasledujúcich 6 dní, ako aj som presvedčený, že je bezrizikové, aby sa uvádzali, že sú najhoršie, aké sme kedy videli!

Toaleta v štýle prípravok, ktorú by sme využívali 6 dní
Čas jazdy v prvý deň bol dosť drsný. Keďže sme si želali našu cestu do posledných 6 dní namiesto 7, skončili sme s jazdou 13,5 hodiny predtým, ako sme prišli do nášho GER (tradičný mongolský domov, tiež v niektorých krajinách nazývaný jurt). Šesť z nás sa usadilo, mali večeru, ako aj zábery vodky, aby zabili akýkoľvek druh baktérií v našich žalúdkoch (čo by sa tu stalo normou počas našich ciest tu), zatiaľ čo si užívali slnko zapadnuté nad obzor.

Náš ger na noc

Deň 2:

Zobudili sme sa k „baahhh’ing“ kozám, ako aj oviec a nahliadli na naše hlavy mimo nášho geru. Zabalili sme všetko, mali sme nejaké raňajky, rovnako ako predtým, ako sme tomu pochopili, sme opäť na ceste. Začali sme tým, že sme videli horiace útesy, ktoré sú obľúbené pre to, že sú mimoriadne prvé miesto, kde sa objavili vajcia dinosaurov. Tieto strmé útesy boli senzačné, ako aj keď ich slnko zasiahlo správne, vyzerali úplne červené a plamene.

Nás s Benom, Jamesom, Annou a Merlinom v horiacich útesoch
Po chvíli sme pokračovali a potom sme sa týkali stáda ťav, ktoré blokujú cestu! Naše prvé púštne ťavy cesty. Dostali sme sa tak dobre, ako dobre urobili nejaké fotografie, ako aj Nick sa pokúsil dať jednu … bez úspechu.

Nick sa snaží spriateliť s ťavami … bez úspechu
Späť v dodávke sme išli a pokračovali v vytváraní našej metódy do nášho ďalšieho tábora GER. Predtým, ako sme prišli do nášho konečného cieľa na deň, objavili sme kravskú lebku. Nerozumiem, či to bolo Slnko, ktoré nás robilo trochu slušným alebo čo, avšak všetci sme sa rozhodli, že táto hlava mŕtvych zvierat by skončila našim maskotom na celú cestu. Pomenovali sme to Gandalf, ako aj od tej doby, bol súčasťou našej posádky.

Gandalf! Najnovší člen našej posádky
Ukázalo sme sa okolo 2:00 a boli sme pozvaní do rodinného geru pre nejaký regionálny syr, chlieb a mliečny čaj. Všetci sme sa ležali okolo, keď sme si užívali púštny život pred inštaláciou ťavy, ako aj vytvorenie našej metódy do veľkých piesočných duny, ktoré sa objavili v diaľke. Keď sme cestovali vo vynikajúcom piesočnom mori v Egypte, videli sme významné piesočné duny, avšak tieto boli úplne odlišné.

Miestne syry, ako aj chleby, ktoré sa na nás zvykli v domácnosti Ger
Začali sme na plochej zemi na náhornej plošine, potom sme vyrazili na dúny, ako aj za dúnami boli skalnaté hory! Flatlands to Dunes do hôr, bolo to niekoľko najlepších scenérie, aké sme kedy videli. Nick, rovnako ako som tam zostal hore a užíval si slnko a výhľady až do západu slnka. Ten večer sme sa tešili z čerstvo vyrobeného zvuku (miestne knedle) s kozím mäsom, ako aj my všetci sme vyskúšali nejaké Arak (fermentované mlieko), v tejto situácii to bolo fermentované ťavové mlieko. Chuť bola úplne zaujímavá …

Pieskové duny púšte Gobi
Deň 3:

Rozlúčili sme sa s našim gerom, ťavami, kozami, ako aj s ovcami a vyrazili na 7 -hodinovú cestu. Zastavili sme sa v senzačnej rokline pre LunCH, ako aj trochu relaxácie pred tým, ako sa vrátime do dodávky, ako aj pokračovanie v Yolyn Am, čo je jedna z roklín, ktorá je pokrytá 10 metrov ľadu po dobu 10 mesiacov v roku! Skupina z nás sa rozhodla, že sme si želali prenajať kone, ako aj výlet s kaňonom ako s chôdzou. Nick, Merlin, ako aj James vzlietol zúrivosťou, rovnako ako cval po kaňone, zatiaľ čo ja, Anna, ako aj Ben, uviazli na našich beznádejných koňoch! Žiadne množstvo kopania, šľahania alebo „choooo’ing“ (ako sa uvádza, že miestni obyvatelia) by sa môj koní pohol. Takže som pomaly klusal a tiež som kráčal svojou metódou dolu roklinou. V každom prípade to bol vynikajúci zážitok.

Nás v Yolyn Am Gorge

Ja na mojej koňoch, ktorá by nespolupracovala

Asi po hodine náš sprievodca navrhol, aby sme sa zastavili v múzeu. Neboli sme si istí, čo môžeme očakávať, rovnako ako keď sme vošli dovnútra, nemohli sme uveriť našim očiam. Šesť z nás sa pomaly začalo chichotať, potom sa smeje, ako aj potom vážne zlomené, predtým, ako plačú so smiechom! Bolo to múzeum zvierat, ako aj taxidermista, ktorý tieto zvieratá napchal, musí byť vysoký alebo niečo, keď sa ich snažil oživiť aj k životu. Vyzerali úplne smiešne. Snehový leopard, ako aj koza sú dvaja z našich osobných obľúbených.

Akonáhle sme sa skončili smiechom, vytvorili sme svoju metódu do nášho tábora GER na noc. Tento tábor bol zatiaľ ten najlepší. Nachádza sa na kopcoch so stepom, sedí 4 gers. Dve pre našu skupinu, jeden pre kuchynský priestor, ako aj pre jednu pre jednu rodinu. Bolo nám povedané, že vlci sa potulujú po oblasti, avšak bohužiaľ sme sa s nimi nedostali.

Náš dom na noc … nie zlý výhľad!
Všetci sme hrali nejaké karty, mali naše normálne zábery vodky a na noc sa zapojili. Potrebovali sme náš odpočinok na posledné 3 dni našej púštnej cesty Gobi!

Tím, ktorý hrá nejaké karty, ako aj s vodkou na step
Pozrite sa na naše video Excursion Gobi Desert!

Zostaňte naladení na časť č. 2 skvelých časov v púšti Gobi a časti II tohto videa!

Páči sa mi to? Pripnúť! „

Zrieknutie sa zodpovednosti: Kozy na ceste je partnerom Amazonu, ako aj pridruženou spoločnosťou pre niektorých ďalších maloobchodníkov. To naznačuje, že provízie robíme, ak kliknete na odkazy na našom blogu, ako aj nákup od týchto maloobchodníkov.